Monday, May 17, 2010

Hati ku Berbisik...wahai ladolceangelica

Hati ku berbisik...
Mungkin kekadang dunia ini tak adil buat bagi diriku. Semenjak kau hadir dalam hidup ku kamu telah memberikan suasana baru bagi diri ku, kau juga mampu tenangkan aku di saat risau di hati ku ini. Lembutnya sikap mu telah meluluhkan hati ini dan telah membuat ku terbuai terlena oleh diri mu. Ku tahu kamu cuba mencari sinar cahaya dari diri ku... .ku cuba tuk memberi yang terbaik buat diri mu, ku juga slalu ada disisi kamu dalam apa jua keadaan, disaat kamu sakit,susah dan senang. Kamu juga telah mengetuk pintu hati ku dan tidak ku sangka dengan kehadiran mu itu telah membuat ku terjatuh cinta pada diri mu. Ku tahu betapa perihnya hatimu setelah kamu di lukai, ku cuba dan ku ingin untuk bahagia kan diri mu setiap saat bersamaku dan akan selalu ada di dekat mu dan aku kan selalu menemani hari mu dan kau harus tahu betapa ku mencintai dirimu.
Tapi tak ku sangka hujan di tengahari.... kamu sudah mula cuba untuk berubah, ku dapat rasakan sesuatu di sebalik nya.. sebulan selepas itu, baru ku tahu kamu hanya menagih kasih pada ku untuk mengubat kesakitan hati mu tanpa memikirkan perasaan ku. Kamu berhenti memberi harapan dan kamu berubah semata-mata tidak mahu ada mane2 pihak sakit hati dan takut ku terpikat pada mu.. tetapi kamu telah silap bahawa kamu telah panah hati ku dan kini kamu ingin melupakan diri ku.
Ku mencintai mu dengan penuh rasa sabar, meski sakit hati ini kau tinggalkan ku ikhlas tuk bertahan, cintaku pada mu begitu besar, namun kau tak pernah bisa merasakan, Kau telah meninggalkan ku tanpa perasaaan hingga ku telah jatuhkan air mata, kekecewaan ku sungguh tak berarah sehingga membiarkan ku harus terus bertahan. Jangan pernah kau cuba untuk berubah dan tak relakan yg indah hilanglah sudah ku relakan yg indah dalam hati mu....
Ku hanya ingin kau tahu betapa ku mencintai diri mu...

Thanx for datang n pergi dalam hidup ku....

~tao

No comments: