Saturday, June 18, 2011

Exam Just around the corner Tao "Watch Out'

Salam , huh....mengeluh seketika. Exam Just around the corner ...tu yang ku nak kata kan, tak lama lagi jer lagi tao akan Menduduki Peperiksaan NIOSH, Peperiksaan Pegawai Keselamatan dan Kesihatan. Tapi masih banyak yang belum tao menelaah lagi nieh.

Mak di kampung da bising exam ape lagi la kao amik nieh, Jap muet la tuet la..hehe,. Naiosh la pulak ape kebendenyer pulak tuh. Sabar jela. Heheee.

Tak lame Jer lagi, 28 dan 29 hari bulan nieh tao akan menduduki exam kat Niosh Bangi, bukan calan-calang exam nieh mememang exam perah otak. Jenuh nak baca Modul-modul Keselamatan dan kesihatan ade 4 modul la pulak tuh.

So maybe dalam minggu depan tao akan stap berbloging seketika.

Setiap hari , selepas pulang kerja jer terus menstudy kan diri dengan modul-modul yang melambak sehinggakan terstado jugak la keletihan. Tido pon tak berape nak cukup kebelakangan nieh.

Okay la...tao nak sambung sutdy..wich me luck ea...huhu

3 comments:

Fathiah Hamim said...

caiyok caiyok! mesti boleh buat punya! :)

taoslayerz said...

Thanks fa.. huhu~

Adylia Qarissa said...

good luck for ur exam...

dkna pon exam jugak :)