Monday, July 12, 2010

Tamat la sudah demam bola...

Berakhirlah sudah demam bola tak perlu bersengkang mata tengok bola pepagi buta dah..huhu. Pagi semalam ku ke Dataran Penggaram Batu Pahat untuk menyaksikan perlawanan Final Piala Dunia 2010 diantara Netherland menentang Spain untuk separuh masa pertama dan sebelum berlangsungnya separuh masa kedua hujan la pulak kteorang menapak cari port lain pulak, yang bestnyer cari kedai mamak and parking kereta baik punya and tengok bola dalam kereta...huhu.Layan gak la, kat luar tengah hujan..so tengok dri dlm kereta jer..huhu.


Agak terkilan juga lah dengan permainan malam td dimana kebanyakan player main kasar..contohnye masa robben nak try score bawaan solo beliau telah ditarik oleh puyol sehingga finishingnya gagal menyumbat gol. Tapi, dah ditakdirkan Spain menang juga di masa tambahan separuh masa kedua...ades.. nasib baik tak pakai baju oren mlm td cos xder baju yang warna oren dalam simpanan ku klu tak sah2 kena kutuk.

Tak ku sangka ramalan si sotong german tersebut adalah betul dimana kemenangan dimiliki oleh pasukan Spain. Ku berkata " esok naik la harga sotong dipasaran"hehe.. manakala para penyokong pula bersorak " Burung masak tiga rasa pulak" di disebabkan oleh tilikan burung di singapura adalah tidak tepat..apalah nasib kau burung..huhu.

Besok paginya agak lewat gak aku bangun tuk ke kuliah and ramai kengkawan ku yang tidak hadir ke claz..cos of demam bola.

No comments: