Monday, August 30, 2010

Andai dapat ku undurkan masa...


Pejam celik - pejam celik bertungkus lumus belajar dan huha-huha dengan OSH Mber tak sangka sudah 4 bulan berlalu. Ku rasakan amat cepat masa berlalu dalam masa 4 bulan course kami, seperti tidak cukup rasanya.

Dengan apa yang telah diharungi bersama-sama sepanjang 4 bulan ini. Bayangkan dari pagi ke claz sampai petang dan malam pula berdiscussion mahupun berhuha-huha makan bersama ataupun berkaroks bersama-sama. Kesimpulannya kami sentiasa bersama...huhu

Dari-hari ke hari semakin pendek masa untuk bersama-sama lagi dengan mereka-mereka ini, kelas pon dah habis menjelang raya pula dan selepas raya semua mengikut haluan masing-masing dimana yg telah dipostingkan tuk praktikal. Maka ini mungkin pertemuan terakhir untuk course ini dan mungkin akan bertemu lagi sewaktu konvo pada tahun hadapan insyallah.

Ku rasa amat bertuah dapat berkawan dengan mereka-mereka ini kerana sungguh sporting, happening, otak gila-gila sempoi, ingat mengingati rakan.. adalah sukar untuk dicari ganti kawan seperti ini. Antara yang menjadi trademak kumpulan kami adalah "SHARING IS CARRING" ni lah khalimah yang dipegang oleh kumpulan kami, dimana bolah bayangkan bagaimana keakraban sebagai seorang kawan malahan lebih dari seorang kawan..ku anggap sume-sume korang nie da macam adik beradik ku sendiri.

Pilu rasanya, setelah seorang demi seorang telah pulang ke kampung masing-masing. Maka semakin suramlah kumpulan nie.. just tinggal beberape kerat jer. Tak lama lg aku pon bakal pulang ke kampung halaman.

Ku akan merindui korang semua... love you all OSH mbers...muaahh

No comments: