Wednesday, August 11, 2010

Hari Terbuka Insep 2010 - part 2



part 2 nie pula dimana hari kejadian Hari terbuka Insep 2010. Dimana kami membuka booth tentang keselamatan dan kesihatan pekerjaan. Antara yang dipamerkan adalah Personal Protective Equipment (PPE) , video keselamatan dan kesihatan pekerjaan dan juga info-info yang berkenaan seperti poster-poster dan gambar-gambar kemalangan yang berlaku sewaktu bekerja.


booth Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan


OSH show..zappin

antara yang tidak ku lupakan adalah dipaksa untuk membuat persembahan zapin..huhu.
mcm tak caya gua dapat participate dalam persembahan zapin. Bukan pernah pon join ala2 seni mcm nie. Nie lah first time gua join n wat persembahan tarian zapin. Dengan berbekalkan ajaran asas zapin satu malam and membuat training zapin dalam kelas dalam masa lebih kurang 8 jam jer. Dimana aku, Biskowt and aty just in 3 wat persembahan berikut. Memang tidak dapat ku lupakan sebab dah seminggu lebih zapin cancel. tiba-tiba kena menari 3 orang je. Petang hari sebelum nak perform barulah terhegeh2 nak practise, maklumlah maklumaat last-last minit. Bukan main laju Dup dap jantung gua. Mane la tau silap langkah ke salah lompat ker, sampin lucut ker...wawawa ape2 jer la yang mungkin berlaku. Pape pon, terima kasih kepada kwn yang ajar kami berzapin. Pasni nak menari ape la pilak.




opSSS tertukar la pulak.... ini isu yang telah timbul, samaada ini program untuk semua kos insep or Program Hari Terbuka OSH insep 2010???


ops jangan marah


No comments: