Monday, November 15, 2010

Aku marah dan sedih..

sekadar gambar hiasan

Geramm dan sedih dan kumasih geram...

bagi kes lelaki yang pukul perempuan apakah jadahnye pukul kaum hawa yang tidak berdaya untuk melawan.

Apakah disebabkan cemburu sehingga pukul dan terajang. Ku amat tidak puas hati dengan lelaki yang macam

tuh langsung tak ada hati perut ke??

Argghhh damm~ Aku panasss panasss gerammnye...!!!!!

pukul?? erk!!! lepuk2 syg bole la...jgn la pukul sampai berdarah or lebam....dah ditakdirkan kaum adam untuk melindungi kaum hawa......



********

Pada pendapat puyuh

x pyh layan n tinggalkan..
kalo laki kaki pukul ni akan jd habit die smpai bebile pon nasib baik ak bkn jenis yang macam tuh
mase pukul die xkan ingat coz sronok, kemudian ble dah pukul die akan insaf jap mintak ampun n bla,bla,bla,bla..tp jap je kmdian akan wat lg...

*********

Pesanan :

Sayangi lah kaum hawa meskipon mereka agak lemah..

Sebagai lelaki hendaklah cuba berfikir dengan sewarasnya dan jangan bertindak mengikut emosi dan perasaan.

Janganlah bertindak tanpa usul selidik.

Kita sebagai kaum adam telah ditakdirkan untuk melindungi dan membimbing kaum hawa...tapi berpada-padalah sekiranya hendak mengajar pon.

2 comments:

Benrauf 2.0 said...

kalau tak suka..pulangkan balik kat walinya..

Syaidahtul Badriyah Aziz said...

tu lelaki yang xda taman dalam hati..lelaki ma kena ada taman dalam hati...

http://recron-sydah.blogspot.com/2010/11/dalam-hati-kena-ada-taman.html