Wednesday, November 3, 2010

Kepada Makhluk Pemakan Burger

Espesially kepada yang islam yang suka sangat makan burger.
Aku pon suka gak makan burger...hehe. Tp nasib baik ar bukan brand yg nieh. Meh kte saksikan gambar-gambar dibawah nie.

eeuuu ape nieh??

eh eh cam kenal jer lambang tuh
jenama apa yang tertera kat pembungkus tu ek...hehe.
Nasib baik gua tak pernah beli yang lambang camnih.

Knape ade gambar lembu pendek nie lak kat bungkusan tuh?? Makanan tuk sibab ker?
tp ader tulis sausage fatties ( sosaj sibab kot )



Gambar apa itu.. den den den....haha sibab...


Pertama sekali, baca tengok jenama apa yang tertera kat pembungkus tu

Keduanya, fikir tengok jenama tu terkenal dalam pengeluaran bahan makanan apa.

Ketiganya, tanya diri gambar binatang apa yang terbentang kat pembungkus tu.

Dan keempatnya tanya selera, adakah anda masih berminat dengan makanan dari jenama ini lagi?

Anda bijak, anda boleh fikir


2 comments:

Benrauf 2.0 said...

Burger King dekat US memang pakai daging babi dan bacon. Cuma di negara-negara Islam dia tukarkan dengan daging lembu sebagai alternatif. Tapi franchaise Burger King tidak pernah memohon pengesahan Halal daripada JAKIM. Jadi berjaga-jaga lah.

Tao Slayerz said...

YES...betol-betol nak kna berhati-hati beli makanan skunk nieh..