Tuesday, December 28, 2010

Butterflies in the stomach



"Butterflies in the stomach is a phenomenon characterized by the physical sensation of a "fluttery" feeling in the stomach "
wikipedia

Bunyi nyer "Butterflies in the stomach" cam sedap jer didengar dan mcm best jer..tp peritnye.adusss..

Semenjak kebelakangan nie perut ku sakit gelisah jer...ak tak tau la pe kesnye. Hari sebelumnya aku g main futsal bersama-sama dengan housemate, mula-mula cam pikir banyak kali la jugak nak main ke idak " dah lame da tak berfutsal nieh" akhirnya dengan hasil ajakan pujuk rayu kengkawan aku pon join gak la..nanti ape deorang kate la pulak.

Sketsa di Padang futsal


Setelah sekian lama tak bersukan mula-mula rase cam berat jugak la.. ak bukan hebat sangat pon bermain futsal ak main biasa-biasa la, kebiasaan nye klu main futsal mmg ak jadi keeper je so skill ak bermain bola xde la hebat sangat.

Setelah lame main kesian pulak tengok keeper yang bertungkus lumus..sampai lututnye dah luka, aku pulak mengofferkan diri untuk menjadi keeper.. mula-mula cam kekok gak da lame tak berfutsal, ble dah dapat rentaknye..haaaa mule lah ak start cam dulu balik dive sane dive sini haha.. skill-skill keeper aku yang lame keluar balik. Memang bersepah la kena rembat, tak nak mcm shaolin soccer la pulak. Ade satu part yang paling perit, aku di rembat depan-depan tepat kena tang perut... ini lah permulaanye perut aku jadi tak betul agaknyer.

Malam tu balik terus terbungkang tido..ke esokkan harinye. di pagi hari perut sakit , lutut sakit, lengan sakit, kangkang pon sakit..tampa menghiraukannya terus mandi dan bersiap-siap untuk ke Annual Meeting Company kat JB

Sketsa di Meeting Room

Present ERP tuh..hehe

Pagi tu cam ok jer..and then alamak meeting room tingkat 3, waduh... naik tangga pulak tuh. Mase tuh baru tau yang kaki nie betul-betul sakit pada bahagian kedua-dua lutut. Satu-persatu anak tangga ku daki, Allah sakitnye. Terencot- encot la jugak.

Sebelum aku nak present tuk annual meeting perut da mula tak sedap " perut pening " haha. Bak kate member ak yang nak present nie pulak dalam perut tu ade rama-rama kot.."Butterflies in the stomach" Haha.. aku kebingungan ape die tuh. Rupe-rupenye tu satu bidalan owg putih. Maklumlah English aku bkn hebat sgt pon. Hehe.

Balik jer dari meeting, da kemas2 sampai rumah bermandi manda bwu la perasan rupenye kedua-dua lutut nie lebam rupenye... ades patut la perit aku berjalan melangkah tangga...damn~

Mungkin semenjak kebelakangan nie cara pemakanan aku tak betul kot sampai jadi mcm nieh...

" perut oh perut "

Akan postkan 7 aktiviti yang tidak patut dilakukan selepas makan akan datang.

No comments: